A piackutatás napja 2012

November 27. Gerbeaud Ház, Átrium terem

„Big data – és az információ minősége”

2013. május 7-én 9 – 16 óráig a Budapesti Corvinus Egyetem főépületében (Budapest IX. Fővám tér 8.) a III. előadóban A Corvinus Egyetem rendezvénye az ESOMAR-ral együttműködésben!

Szakmai partner: a Piackutatók Magyarországi Szövetsége

Fő támogató: a Clementine Consulting

A konferencia munkanyelve: a magyar és az angol (szinkrontolmácsolással)

A Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete örömmel értesíti Önöket, hogy ebben az évben is megrendezi A Piackutatás Napját, történetében először az ESOMAR-ral szoros együttműködésben!

Kérjük, figyeljen az időpontra és regisztráljon a konferenciára: 2013. május 7!

Az új módszerekés új technológiák megjelenésével a piackutatás is olyan csomóponthoz érkezett, amikor még az eddigi módszertan nagy szerepet játszik a munkában, viszont reagálni kell a rendkívül gyors változások nyújtotta lehetőségekre is. Az adatok forrását, így az adatok minőségét is befolyásoló olyan tényezőket kell kezelnie a kutatásbnak, amelyek új tipusúak. Az adatmennyiség, a big data óriási sebességgel növekszik és a terület, amelyre az adatok vonatkoznak is folyamatosan tágul. A strukturált, valós adatokat rögzítő területek mellett megjelenik a nagymennyiségű és folyamatosan frissülő adatok a közösségi média, az okostelefonos alkalmazások és a különböző internet-alapú adattárházak digitalis csatornáiból. Ezen adatbázisok kezelése a technológia számára is új és nagy feladatot jelent, de feltehetően jóval nagyobb a kihívás az üzleti területek számára, beleértve a piackutató, a marketing tanácsadó iparágat is. Össze lehet-e kapcsolni és hogyan az adatáradatot és a piackutatási eredményeket annak érdekében, hogy pontosabb, mélyebb insight-ot lehessen nyújtani az üzleti döntéshozatal számára? Melyek a piackutatás új határai? Összekapcsolható-e és hogyan az adatintegráció és az új tipusú adatok gyűjtésének, feldolgozásának folyamatát az adatok és az insight minőségével, megbízhatóságával? A konferencia ezeket a kérdéseket szándékozik vizsgálni elemző és gyakorlati megközelítésben: a prezentációk olyan eseteket mutatnak be, amelyekben részben valós bekövetkezett, részben lehetséges megoldásokat mutatnak be a nemzetközi és hazai piackutatási tapasztalatok alapján.

A konferencia két meghatározó vendégelőadás mellett magyar előadók hazai példáját is bemutatja.

A Piackutatás Napjára szeretettel hívjuk és várjuk mind a megrendelői, mind a kutatói oldal képviselőit.

Részletes program:

8.00-8.50 Regisztráció
9.00-9.15

Köszöntés az ESOMAR részéről
Köszöntés a Corvinus Egyetem részéről
Videó - Köszöntés az ESOMAR részéről

Dieter Korczak, ((volt) elnök, ESOMAR)
Simon Judit, (igazgató, BCE Marketing és Média Intézet)
9.15-9.45

Interpreting Social Media Data - 7 practical approaches to understanding Big Data Videó - Interpreting Social Media Data - 7 practical approaches to understanding Big Data

Francesco D’Orazio, Chief Innovation Officer and Research Director, FACE, UK
9.45-10.15

Big data – kis ember Videó - Big data – kis ember

Körmendy György, ügyvezető igazgató, Clementine Consulting
10.15-10.45

A Big Data Qualitative Road Movie - How we can apply qualitative techniques to the challenges of BIG Data Videó - A Big Data Qualitative Road Movie - How we can apply qualitative techniques to the challenges of BIG Data

Sven Arn, Managing Director, Happy Thinking People, Germany
10.45-11.10

Vita

11.10-11.35

Szünet

11.35-12.00

Kiterjesztett adatelemzés: vissza a gyökerekhez vagy megkülönböztető innováció? Videó - Kiterjesztett adatelemzés: vissza a gyökerekhez vagy megkülönböztető innováció?

Géczi Tamás, ügyvezető igazgató, IPSOS
12.00-12.25

Marketing Mix – Felrázva vagy keverve?

Házy Gaszton, Client Consultant, Nielsen
12.25-12.40

Vita

12.40-13.00

A Spar SuperShop pontgyűjtő programjának értékelése és javaslatok Videó - A Spar SuperShop pontgyűjtő programjának értékelése és javaslatok

Bene Bence, Ferencz Kinga, Gaál Gerda, Porzsolt Aliz, Marketing mesterszakos hallgatók, BCE
13.00-14.00 Ebéd
14.00-14.25

Big Data: kutatástól alkalmazásokig Videó - Big Data: kutatástól alkalmazásokig

Sidló Csaba István, csoportvezető, MTA SZTAKI Adattárházak és Üzleti Intelligencia Csoport
14.25-14.50

A big data alkalmazása a kiskereskedelemben Videó - A big data alkalmazása a kiskereskedelemben

Agárdi Irma, egyetemi docens, a BCE Marketing és Média Intézet Kereskedelem Kutatóközpont vezetője
14.50-15.15

“Kiszámíthatóvá tesszük a kiszámíthatatlant” – viselkedés alapú ügyfélszegmentációval az üzleti eredményekért Videó - “Kiszámíthatóvá tesszük a kiszámíthatatlant”

Izsó Ákos, teamvezető, Ügyfélismeret Team, CIB Bank
15.15-15.40

Mondd meg: hol vagy, megmondom: ki vagy – a Big Data térbeli vonatkozásai Videó - Mondd meg: hol vagy, megmondom: ki vagy

Prajczer Tamás, ügyvezető igazgató, GeoX Kft.
15.40-16.05

Nézői profilok

Varga Noémi, kutatási menedzser, Nielsen
16.05-16.30

Nemzetközi kutatás(s)ok(k) - Multicountry kutatások gyakorlati tapasztalatai Nemzetközi kutatás(s)ok(k) - Multicountry kutatások gyakorlati tapasztalatai

Szőke Emília, KutatóCentrum, kutatásvezető

Regisztráció

A szervezők a programváltoztatás jogát fenntartják

design by mediatools Médiatools